Bewertungen von Sushi Station Hoofddorp

Neue Beurteilungen

5.0
Linda
27 August 2025
Karin
27 August 2025

Vorige keer waren de warme gerechten afgekoeld maar nu waren ze heerlijk nog heet. De gerechten waren weer heerlijk maar ........ helaas een mini mini zakje gember, wasabi en sojasaus. Gelukkig had ik zelf nog wat in huis. Jammer !

Vincent Captein
25 August 2025

Zalm avocado en paling maki top, helaas tamago maki beetje droog. Beetje avocado ofzo erbij zou beter zijn!?

Maika Cornelisse
24 August 2025

Bezorging was super! Was er nog eerder dan de voorspelde tijd dus dat is altijd mooi meegenomen. Eten is altijd heerlijk, maar ik geef toch 3 sterren aangezien er één gerecht niet is bezorgd terwijl er wel voor betaald is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

E
24 August 2025

Sushi's waren kleiner/dunner gesneden dan normaal, jammer. Smaak was prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Cynthia
22 August 2025

Sushi was lauw en viel uit elkaar

Pieter
22 August 2025
Sandra
18 August 2025

Er werd gebeld dat de bezorger later kwam. Rijst smaakte wat zoetig. Anders dan normaal.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Guus
16 August 2025

Lekker gegeten, maar toch 2 minpuntjes: het warme eten was niet warm meer, dus even magnetron. De tonijn was niet dagvers meer. Verder prima en smaakvol.

Nicole
15 August 2025

Zoals altijd heerlijk eten

Monica
15 August 2025

Veel van de sushi in de sushi lover box was niet zo best gerold. Viel snel uit elkaar bij het oppakken met de eetstokjes.

E
15 August 2025
Coen Verhoeff
11 August 2025

Was weer erg lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lankhorst
11 August 2025
Donna
10 August 2025

Altijd heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Evert
9 August 2025

Het was wederom weer heerlijk, dus bij deze mijn complimenten, en zou zeggen ga zo door.

Ingrid Odl
9 August 2025

De tweede keer dat de bestelling er rommelig uitzag. Tussen aankondiging van bezorging en de werkelijke bezorgtijd zat bijna een uur. Was dus te laat en niet compleet, De nabezorging liet ruim een half uur op zich wachten. Jammer.

Klym
9 August 2025
Alejandro
3 August 2025

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Simone
3 August 2025

Prima sushi!! Goede service

Anita
2 August 2025

Lekkere sushi en netjes op tijd..ga deze onthouden

Philip
30 Juli 2025

de koerier had een wilde rit gehad dus lag de sushi door elkaar.... ook viel de sushi tijdens het eten uit elkaar.

Mohammad Alsahli
30 Juli 2025
Jolanda
28 Juli 2025

Bestel vaker maar nu de partybox besteld; dat is geen aanrader. Viel erg tegen, vnl rijst wat je eet… jammer!

Anne-Lotte Meier
27 Juli 2025

We hadden kip tori karaage besteld, maar kregen 4 stokjes kipsate… dat was jammer

Roozendaal
26 Juli 2025
Amber
23 Juli 2025
G
22 Juli 2025

Sushi was lekker. Coquilles liever zonder een halve liter mayonaise.

Simone
20 Juli 2025

Prima kwaliteit. Bestelling keurig op tijd klaar. Altijd goed!

Moehisha
19 Juli 2025

Heel snel bezorgd + het was lekker!

Anja
17 Juli 2025

Was weer heerlijk en keurig bezorgd!

Sonia
17 Juli 2025

Sushi was nice but unfortunately they forgot to add the dessert in the bag... Can we pick.it up soon?

Jessica
15 Juli 2025

Tonijn zag er vies uit Kleurloos grijzig

CM
13 Juli 2025
Pieter
12 Juli 2025

Prima kwaliteit.

Ienas
11 Juli 2025

Best wel lekker en heb genoten ik bestel altijd bij sushistation wel prijziger aan het worden! Lekker

Azadeh
11 Juli 2025

Jammer dat het zo lang duurde en dat niet alles is geleverd... ook de nazending duurde lang.

Renate
11 Juli 2025

Er zat tot 2x toe een grijze haar in de sushi en de bezorger deed sjagerijnig

Alejandro
10 Juli 2025

Rudy
9 Juli 2025

Net zo lekker als altijd en snelle bezorging.

Ruud Kok
9 Juli 2025
nvt
7 Juli 2025

Rijst was te plakkerig en het was niet zo vers. Erg jammer. Het was wel binnen de tijd geleverd, en de bezorger was aardig.

fam Stuijt
7 Juli 2025

We hebben genoten!

John
6 Juli 2025

Drie kwartier later dan timeslot en dan eerste melding dat het onderweg ik. Afstand is nog geen 10 minuten. Waardeloos dus!

Gailia
5 Juli 2025

De Sushi waren weer overheerlijk.

Dany
5 Juli 2025

Lekker sushi, de besteling komt snel

Medina
5 Juli 2025
Bo
4 Juli 2025

De pokebowls waren heel lekker. Wel jammer dat de dressings die we hadden besteld, er niet bij zaten. I.p.v. 3 verschillende soorten, kregen we 3x sesamdressing. 1 bakje had ook nog eens gelekt waardoor er nog 2 overbleven én de zak scheurde.

Ruud
3 Juli 2025
Monique
2 Juli 2025

Ruim een uur later dan de afspraak! Plotseling kreeg ik bericht dat het later zou worden, het was druk werd er gezegd en dan plannen ze iets ruimer, om vervolgens nog een ruim half uur daarna te bezorgen.

Mirella duiker
1 Juli 2025

Op tijd en erg lekkrr

Andrea
30 Juni 2025

Heerlijke poké bowls . Lagen op tijd klaar . Vriendelijk .

M
29 Juni 2025

Heerlijk, een aanrader!

Alejandro
28 Juni 2025
Chowdhury
27 Juni 2025

Lekker smaak dankjewel

Rene
25 Juni 2025

Op sommige rollen zat te veel rijst

Sandra
23 Juni 2025

Sushi was lauw. En smaakte niet vers

Anoniem
23 Juni 2025

gister bestellen ontvangen was lek! tas helemaal nat!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Toon
21 Juni 2025

Keurig op tijd geleverd en we hebben er erg van genoten!

Gaby
21 Juni 2025

Geweldig ....duidelijke tijdsaanduiding tav bezorging . Heerlijke gerechten (zoals altijd) en keurige bezorging .....topper......

Mike
21 Juni 2025

Na lange tijd weer eens 2 crunchy boxen besteld, zonde van de 50 euro! Er werd bezorgd zonder stokjes, sojasaus, gember , daar moesten we voor bellen en dat werd later bezorgd. De crunchy boxen zat totaal geen smaak aan en was bijna alleen maar rijst die uit elkaar viel met een lading gebakken uitjes eroverheen ! Nou dit was de laatste keer wat ons betreft.

Marcel
21 Juni 2025
Pieter
20 Juni 2025

Heel goed verzorgd

Annemarie
17 Juni 2025

Heerlijk

M. Nunda
17 Juni 2025

De sushi was droog! Gelukkig wel voldoende soya meegekregen om het enigszins weg te kunnen kauwen. De bezorging was stipt 17.31 werd het bezorgd. Maar voor mij geen Sushi Station meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Alejandro
15 Juni 2025

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Kim
15 Juni 2025

De bestelling was niet goed gecheckt, dus we misten 2 gerechten. Deze werden wel snel gebracht. Het was een mooi gebaar geweest als vaste klant als er een extraatje bij was gedaan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Erik
15 Juni 2025

Supersnelle bezorging!! En de sushi was - zoals altijd - weer heerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

ML
13 Juni 2025

Bezorging duurde vrij lang en de Sushi was echt heel warm toen het arriveerde. Het is vandaag ook 30 graden buiten, maar je mag toch verwachten dat sushi juist ook dan op een passende manier bezorgd wordt.

Charlotte
12 Juni 2025

2 uur moeten wachten op bestelling. Geprobeerd te bellen wordt niet opgenomen. Gyoza's waren lauw en niet krokant meer.

Nikos Marianos
12 Juni 2025

I specifically requested to have a receipt because I need it to be compensated from my company, as part of the travel expenses. The order was delivered at the reception and when I picked it up, there was no receipt. I sent an email about it on the same day (10/6) but received no response and no receipt. I would appreciate it if you could help resolve this issue.

Silvia
10 Juni 2025

Erg lekker! Sushi bestellen in Hoofddorp doe ik alleen maar hier.

Prima !!!
10 Juni 2025
Miriam
9 Juni 2025

De sushi is lekker, alleen jammer dat de eetstokjes er niet bij zaten, en de gember zat er wel bij, terwijl ik die op 0 had gezet.

Cecile
8 Juni 2025

Weer heel erg tevreden, weer op het aangegeven tijd geleverd er het was weer erg lekker en vers.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Heemskerk
8 Juni 2025

Heerlijke shusi en vriendelijke bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Niels
7 Juni 2025
Nancy
7 Juni 2025

Perfect op tijd en heerlijke sushi.

E
3 Juni 2025
Ellie
3 Juni 2025
Paul
3 Juni 2025

Zoals altijd: subliem!

Rossi
3 Juni 2025

Brede keuze, snel en altijd lekker

Harm Oosterhof
2 Juni 2025

Het was heer erg lekker, jammer dat er helemaal geen wasabi of soja saus bij zat

Rachel
1 Juni 2025

Was echt weer overheerlijk!!

Michiel
31 Mai 2025

Het eten was prima, ik vraag me alleen af wat het nut is van de optie om aan te geven dat je geen stokjes/sojasaus/wasabi, etc. wil ontvangen, als het vervolgens alsnog gewoon bij je bestelling zit?

Kelly Hagedooren
30 Mai 2025
Jeroen
30 Mai 2025

Als ik en bestelling plaats en vraag om levering tussen 17.30 en 17.45 dan wil ik NIET de levering om 17.15 al hebben.

Irene
29 Mai 2025

Altijd lekker en ruim op tijd bezorgd

Sandra
29 Mai 2025

Heerlijk vers en super lekker. Beste sushi van Hoofddorp

Henk
29 Mai 2025

Ik heb de app inmiddels verwijderd! Na vier keer veel te laat bezorgd en tussentijds verkeerde informatie mbt tot de aflevertijd ben ik er wel klaar mee ondanks de goede kwaliteit van het product. Zorg ook dat de basis klopt.

Sharon
28 Mai 2025

Lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Maria
27 Mai 2025

Mini loempia's waren helaad zacht en lauw. Yakitori was ook niet echt warm. Smaak was goed. Kwam wel vroeger dan de geplande tijd.

Carola
26 Mai 2025

Heerlijke sushi. Had aangegeven geen rauwe tonijn i.v.m. allergie en inderdaad niets met rauwe tonijn. Heel fijn. We hebben dat wel eens anders meegemaakt bij andere afhaal restaurants.

Stephan
26 Mai 2025

Bestellen hier regelmatig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Holtkamp
25 Mai 2025

Vind op zo'n bestelling dat jullie wel gratis mogen bezorgen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Quinn Ballijn
25 Mai 2025

De sushi smaakte heerlijk en was duidelijk vers bereid. Drie keer besteld en nog geen enkel keer teleurgesteld.

P
25 Mai 2025

Laat ik beginnen met iets positiefs. De sushi is vaak erg goed, dat is de reden dat we blijven komen. De service daarentegen is hard hollend achteruit gegaan sinds het vertrek van een zeer gewaardeerde werkneemster. Wanneer je om 18.00 komt om je bestelling van 18 00 op te halen en je loopt pas om 18.30 met je eten naar buiten en er kan geen excuus vanaf vind ik dit weinig klantvriendelijk (overigens niet de eerste keer) en als je dan toch maar weetr checkt of je alles hebt en je bestelling is voor de derde keer op rij niet geheel compleet, dan mag je jezelf achter je oren gaan krabben. Even voor de beeldvorming, de eerste keer kwam ik er thuis pas achter, de tweede keer deed ik een check in de auto en nu in de winkel. Personeel was hier niet blij mee, maar ik ook niet. Ik ben helemaal niet wantrouwend van aard, maar dit is ontstaan. Al met al, ik zie dat jullie het druk hebben, maar de manier waarop hier op wordt ingespeeld vind ik benedenmaats en weinig klantvriendelijk. Jammer, want

V v tol
25 Mai 2025

De sushi is lekker maar wel echt de laatste keer dat ik het laat bezorgen. 0m om 1820 werd de sushi bezorgd prima optijd. Helaas waren de warme gerechten vergeten even gebeld en het zou er zo aan komen.... (geen sorry of excusses natuurlijk) toch maar even wachten met beginnen te eten. Om 19:00 uur nog maar eens gebeld en het was onderweg.... (uiteraard klonk het als of je echt zeurde dat je nog eens belde) om 1925 werden dan de koude gerechten geleverd... nogmaals goede sushi maar dit is niet de eerste keer dat shet heel lang duurde en dat er iets vergeten werd.

Ingrid
25 Mai 2025

Deze keer was de kwaliteit niet zoals ik het gewend ben. De rijst was flauw, grote brokken rijst onder de nigiri en in de temaki. Beetje jammer. Bezorging netjes op tijd, keurig verpakt.

E
24 Mai 2025

Bezorger was wat laat, verontschuldigde zich daarvoor en vroeg uiterst vriendelijk of hij zijn handen even mocht wassen, omdat hij net met de scooter gevallen was. Super aardige gozer. Hopelijk heeft hij niet teveel last meer van zijn val.