Beoordelingen van Sushi Station Hoofddorp

Recente recensies

5.0
Van Galen
vandaag

Zoals gewoonlijk weer fantastisch

Wisal
gisteren

Smaak is altijd persoonlijke, maar ik vond 2 soorten van de 4 echt niet lekker. Waarvan 1 soort gewoon weggegooid is susirol met gefrituurde paneermeel. Ik heb lekkerder bij jullie gehad. Hopelijk een volgende keer beter. Maar bezorging was top!

Zohra
gisteren

Heerlijk en niet lang gewacht...

L
2 december 2022
Suzanne
1 december 2022

Heerlijke sushi’s

Serge Oudhoff
30 november 2022

Bezorging was in orde. Kwaliteit sushi en poke bowl zeer goed. Blijft beste sushi vsn Hoofddorp

Hester Plomp
30 november 2022

We hebben heerlijke sushi gegeten en heel fijn dat Sushi Station ook meehelpt om verspilling tegen te gaan door niet standaard stokjes, wasabi, gember te leveren/

Wendy
29 november 2022

Altijd heerlijk! Vriendelijk personeel Alles is naar wens.

Seh hoofddorp
27 november 2022

Heerlijke verse sushi; alles smaakt top. Genoeg soja saus en wasabi. Genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Velden
27 november 2022

3 kwartier later als afgesproken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Denise
27 november 2022
Linda
27 november 2022

Normaal super,dit keer met een graat en een stukje plastic?!! Was niet blij.

Kaya
27 november 2022

It was not like usual... I am ordering from this Sushi restaurant since 2 years regularly.. This time, it was on time however cuts and preparation was not like usual and as expected. The rest is good.

Serpil
26 november 2022

Sushi was ok maar viel een beetje uitelkaar en er werd ipv bestelde gyoza kregen we ebi fry

Jansen
26 november 2022

Tja wast zal ik beginnen. Vandaag was echt een beetje een drama, totaal niet wat ik gewend ben van jullie bij de eerste levering was de hele schotel door elkaar geschud en zate de toppings aan de deksel, hetzelfde geldt voor de smoked salmon sushi en de dragon roll. De warme gerechten zaten er niet bij dus die zijn 40 minuten later alsnog geleverd. Snap dat het druk is maar plaats geregeld grote bestellingen, dit was ook weer iets van 85 euro dan mag het ook wel netjes aankomen zoals meestal.

Paul
26 november 2022
R
26 november 2022

Eten smaakte goed, maar na drie uur wachten was dat helaas niet voldoende om een blije klant te zijn. Ik heb twee keer gebeld en de eerste keer werd gezegd dat het eten onderweg was. 50 minuten daarna heb ik weer gebeld en toen werd de bestelling alsnog gemaakt, er was iets mis gegaan. Fouten zijn menselijk, maar een klant 3 uur laten wachten zonder enkele vorm van compensatie of iets in die richting is een tegenvaller.

Jamie
26 november 2022

Heerlijk eten! Het enige wat niet klopte aan de bestelling is dat ik ipv Tamago komkommer gunkan de avocado variant ontving. Dat was jammer. Maar voor de rest was de bestelling heerlijk.

Kees Van Meijeren
26 november 2022

‘t Was ontzettend lekker!

Kees Schonhage
23 november 2022

Was fantastisch! Bedankt!

Jan de Kreuk
22 november 2022

Nog altijd lekker na al die jaren Vers en smakelijk

Stukart
21 november 2022

Smaak perfect, echter veel viel uit elkaar en was niet met chopsticks te eten. Was de vorige keer ook, maar niet zo erg.

William
20 november 2022

Keurig op tijd en de kwaliteit is top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S. Zoë
20 november 2022

Helaas al vaker voor gekomen dat ze bellen dat de bestelling later komt. Kan gebeuren alleen wel onhandig als je afspraken hebt layer. Daarnaast ziek geworden van de sushi. Tijdens het eten smaakte sommige dingen al niet helemaal goed. Geprobeerd om contact hierover op te nemen, maar helaas nog niet gelukt. Voor mij geen sushi station meer.

Willie
20 november 2022

Sushi was heerlijk!!

Barten
19 november 2022

Heel vriendelijk netjes en beleefd ondanks ik zelf een fout nummer had genoteerd

Piet Witteman
18 november 2022

Zoals gebruikelijk Salmon&tunalover besteld de prijs was wat hoger maar dat komt door inflatie maar er zit wel een fout in de omschrijving er staat (16 st.) maar ik kreeg (14 st) zoals als al die keren hiervoor .

Lonnie
16 november 2022

Heerlijk en perfect op tijd bezorgd!

ST
16 november 2022

Bezorging ruim op tijd. Helaas een verkeerd gerecht geleverd en de crunchy gerechten, zoals de Karaage chicken, loempia's en ebi garnalen waren slap en zompig. Rolls erg lekker, net als de zalm. Voor de prijs verwacht je wel beter.

Martin van der Aar
16 november 2022
Arjen
15 november 2022
Jolanda
15 november 2022

Vanaf het moment dat ik bericht kreeg dat de bestelling onderweg was heeft het nog ruim een half uur geduurd voordat ik het had. Het warme gedeelte was lauw tot koud en ook het koude gedeelte was lauw.

Anton Woolthuis
14 november 2022

Prijzig maar goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Caroline Jaspers
14 november 2022

Weer erg tevreden over kwaliteit, bezorgen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Monfils
13 november 2022

Super, heerlijk 60ste verjaardagsdiner

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gea Wolff
12 november 2022

Keurig verzorgd, heerlijk en prima, bezorging op tijd

Pieter Anthonio
12 november 2022

Prima kwaliteit en snelle bezorging.

M.ruyken
11 november 2022

Was weer prima

Van Zaane
11 november 2022

De sushi viel erg uit elkaar!

Ethan
11 november 2022
Reactie van Sushi Station

Beste Ethan, bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

Nico van Luxemburg
11 november 2022

Was weer super lekker en van top kwaliteit

Reactie van Sushi Station

Beste Nico van Luxemburg, fijn om te horen dat alles naar wens was. Mvg het Sushi Station Team.

Keijser
10 november 2022

Had om 17.50 bestelling geplaatst en wer pas om 19.15 gebracht..terwijl ik een mail had gekregen om 18.35 dat de bezorger onderweg was..gebeld tussentijds ...geen excuses, niks..Héél jammer dit!

Caro
10 november 2022

Wederom moeten bellen dat er iets mis was met mijn bestelling. Sushi station heeft echt de lekkerste sushi van Hoofddorp, maar het gaat wel erg vaak mis met speciale wensen

Reactie van Sushi Station

Beste Caro, vervelend om te horen dat er iets mis was met de bestelling. Wij proberen dit altijd z.s.m. op te lossen. Mvg het Sushi Station Team.

Ramona
9 november 2022

Zoals altijd heerlijk en van prima kwaliteit!

Reactie van Sushi Station

Beste Ramona, fijn om te horen dat alles naar wens was. Mvg het Sushi Station Team.

Anke
9 november 2022

Het was heerlijk maar de rijst smaakte en beetje zoet dit keer

Reactie van Sushi Station

Beste Anke, bedankt voor uw review. Wij nemen dit mee in de keuken. Mvg het Sushi Station Team.

AA
7 november 2022
Reactie van Sushi Station

Beste AA, bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

Li-Joann
6 november 2022

Zoals gewoonlijk tevreden!

Reactie van Sushi Station

Beste Li-Joann, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze services! Mvg het Sushi Station Team.

Rewien
6 november 2022

Beetje zuinig met de soja sous jammer Kreeg altijd 2 of meer nu maar 1

Reactie van Sushi Station

Beste Rewien, hoeveel soyasaus u erbij krijgt ligt aan de grootte van de (sushi)bestelling en het totaalbedrag van de bestelling. Mvg het Sushi Station Team.

Roy
6 november 2022
Reactie van Sushi Station

Beste Roy, bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

Monica
5 november 2022

Heerlijk gegeten, super!

Reactie van Sushi Station

Beste Monica, fijn om te horen dat alles gesmaakt heeft! Mvg het Sushi Station Team.

Gaby
5 november 2022

Heerlijk gegeten lles erop en eraan ..en de bestelling was excact op tijd .

Reactie van Sushi Station

Beste Gaby, fijn om te horen dat alles gesmaakt heeft! Mvg het Sushi Station Team.

Marielle
4 november 2022

Heerlijk gegeten!

Reactie van Sushi Station

Beste Marielle, fijn om te horen dat alles gesmaakt heeft! Mvg het Sushi Station Team.

Alisha
4 november 2022

Ik had besteld voor het tijdstip 16:15, maar het werd pas 16:35 bezorgd.. Hierdoor kon ik niet meer op tijd eten en was dit, ondanks de lekkere sushi, erg jammer!

Caroline Jaspers
2 november 2022

weer heerlijk, vers, netjes verpakt. Zijn fan van jullie

Reactie van Sushi Station

Beste Caroline Jaspers, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Mvg het Sushi Station Team.

Jc Smith
2 november 2022

bestel bijna elke week een poke bowl, dit keer minder zalm dan de andere keren..jammer!

Reactie van Sushi Station

Beste Jc Smith, vervelend om te horen dat er deze keer wat minder zalm in zat dan normaal. Wij proberen natuurlijk altijd dezelfde hoeveelheid aan te houden. Mvg het Sushi Station Team.

Anoniem
1 november 2022
Toon Reeuwijk
31 oktober 2022

Goed als altijd!

Reactie van Sushi Station

Beste Toon Reeuwijk, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze services! Mvg het Sushi Station Team.

Daniëlle Wind
31 oktober 2022

Het eten en de service is helemaal top. Wij bestellen er heel graag.

Reactie van Sushi Station

Beste Daniëlle Wind, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze services! Mvg het Sushi Station Team.

Schuurman
30 oktober 2022

Blijft de lekkerste

Reactie van Sushi Station

Beste Schuurman, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze kwaliteit! Mvg het Sushi Station Team.

Nancy
30 oktober 2022

Sensationeel lekker

Reactie van Sushi Station

Beste Nancy, fijn om te horen dat alles gesmaakt heeft. Mvg, het Sushi Station Team.

S van Rossum
29 oktober 2022

Super!

Reactie van Sushi Station

Beste S van Rossum, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Mvg het Sushi Station Team.

Tamara
29 oktober 2022

Het was weer heerlijk. Fijn dat jullie ook in Vijfhuizen bezorgen.

Reactie van Sushi Station

Beste Tamara, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze services. Mvg het Sushi Station Team.

Vincent Captein
27 oktober 2022

Heerlijke sushi, vriendelijke bezorger. Maar als ik aangeef GEEN stokjes, gember en wasabi te willen en ik toch een berg ontvang is dat erg zonde....het stond duidelijk op de bon. Tip: let hier beter op bij het inpakken.

Reactie van Sushi Station

Beste Vincent Capitein, bedankt voor u review. Wij hebben sinds kort een nieuw systeem waar u dit inderdaad kan aangeven, wij proberen hier beter op te letten. Mvg het Sushi Station Team.

M
27 oktober 2022
Reactie van Sushi Station

Beste M, bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

Ger Heeringa
24 oktober 2022

Graag iets meer vulling van vis ed. en iets minder rijst

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Beste Ger Heeringa, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze verhouding. Deze is vrijwel altijd hetzelfde. Mvg het Sushi Station Team.

Guido
24 oktober 2022
Reactie van Sushi Station

Beste Guido, bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

Petra
23 oktober 2022

Snelle bezorging vriendelijk. Heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Beste Petra, fijn om te horen dat alles naar wens was! Mvg het Sushi Station Team.

Michelle
23 oktober 2022

Warm, vers en optijd!

Reactie van Sushi Station

Beste Michelle, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Mvg het Sushi Station Team.

MvZ
23 oktober 2022

De sushi rollen vielen allemaal uit elkaar zonde ..... was niet echt sushi station waardig

Reactie van Sushi Station

Beste MvZ, vervelend om te horen dat alle sushi rollen uit elkaar vielen. Wij geven deze feedback door aan de keuken. Mvg het Sushi Station Team.

Michael
23 oktober 2022

Alweer top....

Reactie van Sushi Station

Beste Michael, bedankt voor u review! Mvg het Sushi Station Team.

Angela
21 oktober 2022
Linda
21 oktober 2022
Mariëlle
18 oktober 2022
Camille
18 oktober 2022

Persoonlijk vond ik dat de rijst te zoet was. Te veel suiker. De proportie tonijn/rijst was ook niet goed. Voor de rest was het wel prima qua prijs kwaliteit. Alleen echt te zoete rijst.

Kike Lammers
18 oktober 2022

Afgelopen zondag heb ik voor €50 een uramaki box en een Dragonroll besteld, maar deze was in tegenstelling tot normaal echt niet lekker. De sushi die we kregen bestond voornamelijk uit heel veel rijst en had bovendien niet normaal veel gebakken uitjes als topping. We hebben helaas de helft weg moeten gooien daardoor. Ik moet wel zeggen dat sushi station rekening heeft gehouden met een kleine wijziging in de sushi box, want we hadden liever geen tonijnsalade sushi.

Verena
18 oktober 2022
Pamela
16 oktober 2022

Super lekker en vers!!!!

Pascal kampers
16 oktober 2022

Heerlijke sushi snel bezorgd 👍

Pierre Teunissen
16 oktober 2022

Heerlijke verse sushi en ook goede bezorging ga zeker weer bestellen

Suzanne
15 oktober 2022

Wederom twee prachtige , lekkere schotels ontvangen.

Sacha Munksgaard
13 oktober 2022

Top bestelling! Op tijd geleverd, was heel lekker.

Puck Haaker
13 oktober 2022

Er zaten geen stokjes bij t eten Maar veel erger de ebi fry ontbrak! Verder zag de bestelling er rommelig uit. Jammer van mijn 50 euro. Weet niet of ik nog een keer bij jullie bestel.

Sandra
13 oktober 2022

Heerlijke verse sushi!!! Zoals altijd

Paloma
13 oktober 2022

Lekkere sushi. Had voor 20:45 besteld, maar kwam helaas bijna een halfuur eerder. Scheelt dat ik al thuis was. Verder zeker genoten

starten
12 oktober 2022

Zoals altijd lekker gegeten en keurig op tijd bezorgd!

Chris
12 oktober 2022

Heerlijke poke bowls . Ruime porties , super vers .

Jéssica M.
12 oktober 2022

Food was delicious. Delivery was fast (as it always is if you order before 19:00)

Jessica
8 oktober 2022

De sushi is echt heerlijk maar twee uur wachten op de bezorging is wel lang

P.
8 oktober 2022
Jan Willem
5 oktober 2022
Steven
2 oktober 2022

Super lekker 🙆🏽

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
1 oktober 2022

Super!!

Sander Jansen
29 september 2022

De sushi was zoals gewoonlijk erg lekker. De enige plek waar wij nog sushi bestellen helaas waren sommige sushi rollen los gedraaid waardoor ze uit elkaar vielen bij het uit de verpakking halen. Tevens was het bij sommige doosjes, dragonroll zodanig verschoven dat de topping uit de verpakking was gekomen.

Karin Smit
29 september 2022

Weer super lekker gegeten. Een zeer vriendelijk personeel.

Clau
29 september 2022

Altijd top eten en bezorging zeer vriendelijk

Peter
28 september 2022

Wij vinden de kwaliteit wel achter uit gaan we hebben beter gehad

Anousha
28 september 2022

Heelijk warme sushi.

Mieke goossens
27 september 2022

Eten was vrijwel koud...... stuk kouder dan lauw. Moest de magnetron nog in. Minpunt

Naz
26 september 2022

Bezorging duurde een uur

Mariëlle
25 september 2022
Van Zaane
24 september 2022
Marielouise
24 september 2022

Echt top vandaag! Lekker vers!

Hans Rosenberg
23 september 2022

n.v.t

Caro
23 september 2022

Was weer heerlijk.

Wendy
23 september 2022

Beetje suf is dat ze om 12:00uur open gaan, dus ik dacht af te kunnen halen maar voor je sushi dan klaar is ben je een half uur verder ( had ik zelf kunnen bedenken als je verse sushi wil) wel hele lekkere garnalen meegekregen als troost! En de sushi zelf was idd heerlijk vers!

Sandra
23 september 2022

Zoals altijd was de smaak heerlijk, maar helaas trof ik drie lange haren ik mijn sushi 😱

Marianne
22 september 2022

Ruim 15 minuten later bezorgd dan aangegeven, zonder berichtje.

H. Bos
21 september 2022

Ik had opgegeven geen komkommer maar wat kreeg ik wel komkommer

Caroline Jaspers
18 september 2022

Was weer heerlijk, alles goed aanwezig. Goed vers. Top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariëlle
18 september 2022

Beste en snelste sushi! Ik snap alleen niet waarom het de ene keer wel, en de andere keer niet in Badhoevedorp bezorgd wordt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
17 september 2022
Peter
17 september 2022

Super fijn dat er contact werd opgenomen met excuses dat de bezorging iets later zou zijn. Top! Heerlijk gegeten!

Chris
17 september 2022

Ondanks drukte perfect.

Rob
15 september 2022

Top sushi zoals gewoonlijk. Er word elke keer weer met aandacht voorbereid wat de kwaliteit en smaak net even een stuk hoger legt dan anderen.

Eudia Brasdorp
14 september 2022

Altijd lekkere sushi.Verder super vriendelijke bezorgers!!!

A.Blokker
14 september 2022

Echt Top!Super!

Natascha
13 september 2022

Altijd goede kwaliteit sushi en snelle bezorging, dik tevreden!

Nadia
12 september 2022

Beste sushi in Hoofdorp en omgeving! Zeker een aanrader

Ray
12 september 2022

Sushi was lekker. Door drukte was de bestelling later klaar. helaas was door de haast de eetstokjes vergeten erbij te doen. jammer.

Stephan
12 september 2022
Zindel
12 september 2022

Er zaten geen chopsticks bij

Erik-Jan van Zijverden
11 september 2022

Sushi lover box, 20 mij eerder bezorgd dan verwacht, en smaakte heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Van E
11 september 2022

Altijd lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ConnyvdD
9 september 2022

Zoals atijd super lekker eten ! Maar bezorging duurde bijna 2 uur. Vrijdag, dus druk (alle begrip voor) maar beloof dan geen 50 minuten bezorging als je dat niet kunt waarmaken .

Ingrid
9 september 2022

Perfect geen op of aanmerkingen...

Winters
9 september 2022
Tomas
9 september 2022

Ik vind ons een vaste klant van Sushi Station. Het is eigenlijk de enige zaak in Hoofddorp waar we sushi bestellen. Het is vers en verzorgd! Dit keer was het ook weer helemaal top. Tot de volgende keer

Zuethoff
7 september 2022
Maria
6 september 2022

Was weer heel lekker en snel geleverd. Tot de volgende keer.

-
6 september 2022

Er zat een haar in mijn eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H
6 september 2022

Sushi met Tonijn zag er niet zo fris uit maar smaakte wel goed. Bezorger had iets vertraging maar daar werd over gebeld.

Ethan
6 september 2022

Het was snel bezorgd , geflambeerde zalm was erg lekker

Toorop
5 september 2022

Helemaal tevreden en was lekker 😀👍

Steven
5 september 2022
Melanie Tahiri-Visser
5 september 2022

Freshly made poke bowls!

Miranda
5 september 2022

Het kwam sneller dan verwacht maar helaas met de deksel eraf en kapotte tas waardoor alles onder zat en ik geen crunchy topping meer had

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E
4 september 2022

Helaas was de sushi warm, en dat hoort niet bij rauwe producten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Phi
4 september 2022

Voor het eerst besteld bij sushistation. Rijst was een beetje slap, de sushi redelijk snel uit elkaar viel. Voor de rest erg genoten van de 'de sushi lover' box.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brigit
3 september 2022

Net zo lekker als altijd!

Caro
3 september 2022

Wederom moeten bellen omdat er niet voldaan was aan allergie wensen. Probleem wel netjes opgelost, nieuwe box werd snel geleverd

IB
3 september 2022

Lekker vers en snel.

Rob
3 september 2022

Superlekker nieuwe Don's gegeten, prachtige smaken

M
3 september 2022
Linda
2 september 2022

Heerlijk gegeten! Levering iets te laat, werd netjes gebeld dat het wat later werd. Wat voor mij niet nodig was, maar wel super klant vriendelijk.

M Tol
2 september 2022

Zeer snelle levering, en heerlijke sushi. Top👍

Pieter Remmers
2 september 2022

Sushi werd geleverd zonder stokjes, wasabi, sojasaus en wat nog meer, slechte zaak dus.

Mike
1 september 2022

Netjes op tijd En super lekker gegeten

Jorien Mosman
1 september 2022
Wybe
1 september 2022

Zoals gewoonlijk.Lekker en vers.

Tale
31 augustus 2022

kwaliteit was goed en sneller dan verwacht is bezorgd.

Ria
30 augustus 2022

Prima schotel op tijd geleverd

van Zaane
29 augustus 2022
Hans
29 augustus 2022

Heerlijke kwaliteit - altijd van constant goed niveau.

Christa
29 augustus 2022

Ons bezoek heeft heerlijk gegeten van jullie sushi-schotels. Ook de sashimi was top ;) Vriendelijke mensen en fijne service&bezorging. Dank jullie wel.

Toon Reeuwijk
28 augustus 2022

Alles was weer heerlijk! Klein puntje, de gyoza had iets warmer mogen zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

annemieke
28 augustus 2022

Zoals (bijna) altijd, lekkere sushi en snel gebracht. Wij bestellen altijd hier en nooit teleurgesteld.

Heike
28 augustus 2022

Prima sushi en op tijd bezorgd door aardige beleefde jongen!

Roy
27 augustus 2022

Gewoon weer top

Cheq
26 augustus 2022

Prima van smaak en bestelling op tijd bezorgd. Sommige items wel beetje omgevallen wat er niet netjes uitzag.

Familie Taverne
26 augustus 2022

Super lekker, keurig op de afgesproken tijd alles gereed en met persoonlijke aandacht. Wij zijn vaste klant en zullen dat blijven!

Cicilia
26 augustus 2022

Het was heerlijk

Sophie Cubeddu
25 augustus 2022

Voor het eerst vaniot auto een bestelling gedaan. en die verliep prima!!!

A.s.
25 augustus 2022
Hendriks
24 augustus 2022
Mike
21 augustus 2022

Netjes op tijd en lekker vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska
20 augustus 2022

Sushi was super snel bezorgd en dat op zaterdagavond. En de sushi was weer super lekker .

Peter
19 augustus 2022

Kwaliteit was een stuk minder dan gewend. Yakitori was weeig. En sushi viel uit elkaar. En sommige smaakte verbrand. Al met al niet best deze keer. En was een hoop geld weer.

Pieter
19 augustus 2022
G.
19 augustus 2022

Zooo lekker eten!! Heerlijk vers, dus dat is altijd supper. Zelfs excuses voor net wat te laat zijn, wat zeker gewaardeerd wordt! Ga zo door :)

Anoniem
18 augustus 2022
Wilma
17 augustus 2022

Eerste keer, Top

C. Mostert
15 augustus 2022

Heerlijke verse sushi, aanrader!

Ralph
15 augustus 2022

Bezorgtijd kan wat langer zijn, maar wel beter op de hoogte houden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem Linschoten
14 augustus 2022
CM
14 augustus 2022

Snel gebracht en alles was erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liesbeth
13 augustus 2022

Lekkere sushi, snelle bezorging!

Marianne
12 augustus 2022
Jan
11 augustus 2022

Zoals altijd heerlijk!!

Tiffany
11 augustus 2022

Geen opmerkingen, bezorging top

Brenda
10 augustus 2022

We hebben weer heerlijk gegeten, top!!

Mariëlle
9 augustus 2022

Altijd heerlijk, altijd snel bezorgd, onze absolute bezorg favoriet!

Hans bos
8 augustus 2022

Het was lekker zoals we gewend zijn

Jeffrey
8 augustus 2022

Verreweg de beste sushi in Hoofddorp. Service is ook super netjes. Niet twijfelen gewoon bestellen😁😁

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zina
7 augustus 2022

Snel bezorgd en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
7 augustus 2022

Prima kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vd velden
5 augustus 2022

Prima, zoals gewoonlijk.

Marianne
5 augustus 2022
Christel Dam
5 augustus 2022

De bestelling was te vroeg. Aangegeven om 21:00 en werd bezorgd om 20:30. Moesten even de planning omgooien. Maar het was ontzettend lekker weer! De warme gerechten waren heet, loempia’s lekker knapperig en de ebi fry superkrokant!

Melek Usta
3 augustus 2022

Ik vind dat op sushi geen klodders mayonaise hoort en verder waren de boontjes vrij waterig van binnen. Waarschijnlijk iets met bereiding (magnetron?)

Ria Vennik
2 augustus 2022

Wederom heerlijke sushi en op tijd bezo

Toorop
2 augustus 2022

Fantastisch! Lekker! Ziet er goed opgemaakt uit en voldoende "van alles"!

Anne
2 augustus 2022

Vriendelijke bezorger. En alles was op tijd . Heerlijk gegeten. Zo vers op je bord !

Gladdys
31 juli 2022

Sushi was lekker, warme gerechten yakatori en garnalen was minder. Duurde n uur eer t werd bezorgd. Weliswaar op zaterdagavond.

Mariska van gelden
30 juli 2022

Top service ! Ging wat fout met een bestelling: een mis communicatie. Maar echt top opgelost. Super !

Jelmer
30 juli 2022

Top!

Roorda
29 juli 2022

De bezorgtijd was erg lang vandaag. 10 voor 6 besteld en om om kwart voor 8 geleverd. Echt te lang.

H Bos
27 juli 2022

De rijst was veel te klef, je kon het enkel wegspoelen met water, de rijst bleef aan je tanden plakken, dit zijn wij niet gewend van sushi station

emma
25 juli 2022

:) kwam goed optijd heel blij

Sven
25 juli 2022

Eten kwam aan alsof de bezorger een ongeluk had gehad. Paar uur later nieuwe gehad en dan ook nog een verkeerde bestelling… heel jammer

E.J. de Gruijter
25 juli 2022

Op tijd besteld op tijd geleverd alles vers en dus lekker genoten

Willemijn
25 juli 2022

Had er meer van verwacht. Sushi was helaas te warm. Bezorging wel heel netjes en op afgesproken tijd.

Pieterr
25 juli 2022
Yevhen
24 juli 2022

Super

Linda
24 juli 2022

Precies op de aangeven tijd bezorgd, heerlijk verse sushi

Sonja Dolieslager
23 juli 2022

Heerlijke Sushi en vriendelijke bezorger

Jos
23 juli 2022
Ann
23 juli 2022

Supersnelle levering en echt heerlijke sushi. Was voor ons de 1e keer bij Sushistation maar zeker voor herhaling vatbaar.

Mariëlle
22 juli 2022

Heerlijke sushi en supersnel bezorgd!

Gert-Jan
22 juli 2022
B.Burger
22 juli 2022

De zeewier had gelekt in de tas waardoor de stokjes nat waren er ontbraken flesjes saus eigenlijk was alles niet zoals normaal

Andrea
22 juli 2022

Altijd perfect !

Jorien Mosman
21 juli 2022

Een halfuur weder bezorgd dan gepland. Verder prima sushi, niet spectaculair

Esther
21 juli 2022

Heerlijk eten helaas vergeten stokjes en soja toe te voegen maar na bellen supersnel nageleverd Dus topservice dus Tot de volgende keer

robert
21 juli 2022

Gisteren weer eens sushi besteld. De crunchy box en Chuka wakame waren zoals altijd heerlijk. De Tori Katsu echter waren 4 stukjes bij elkaar geraapte kip. Duidelijk geen opvolgende plakjes. dit is geen 5.50 euro waard. De foto van dit gerecht op de bestel site ziet er heel anders uit. Jammer

Ingrid
21 juli 2022

Eten top bezorging duurde lang

nicole beekenkamp
20 juli 2022

ondanks dat ik zelf een verkeerd huisnummer had ingevoerd hebben ze de bestelling perfect afgeleverd!!

R. Smeets
20 juli 2022
Anneke Harlaar
20 juli 2022

Wat er op de website mooi en lekker uitzag, was in werkelijkheid een grote tegenvaller. Veel te veel rijst, 6 streepjes komkommer. Te weinig saus en de garnalen waren in kleine stukjes gesneden zodat het op gebakken watjes leek. Veel te duur voor deze inhoud. Niet aan te raden.

van Zaane
19 juli 2022

Geen

Erica van Dijken
18 juli 2022

Het was weer heerlijk!

Reactie van Sushi Station

Beste Erica, fijn om te horen dat het heerlijk was. Mvg het Sushi Station Team!

Petra
18 juli 2022

Heerlijk eten mooi op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tiffany
17 juli 2022
Zuethoff
17 juli 2022

Super lekker, en heel snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Remko
17 juli 2022

Heerlijk sushi, zoals we van jullie gewend zijn!!

Caroline
17 juli 2022

Gerechten waren heerlijk. Nette bezorger. Prima

Rob Looijen
16 juli 2022

De gefrituurde garnalen waren koud en niet knapperig.

IB
16 juli 2022

Smaakt weer super! Maar oei, een uur later bezorgen (besteld: 19:20, bezorgd: 21:30u ipv 20:30u) met daardoor >2 uur wachten is niet te doen. Om 21:00u even gebeld. Toen was hij net onderweg, maar we wonen op

S
16 juli 2022

Altijd top service en ben dit niet gewend. 2 uur op ons eten moeten wachten, nadat ik de mail gad gehad dat het onderweg was kwam het alsnog na een half uur pas, tussendoor ook nog gebeld… (woon op 5 min lopen)

Toon Reeuwijk
15 juli 2022

Gewoon de aller beste!

Onno
14 juli 2022

Niet helemaal op tijd maar het eten heeft alles goed gemaakt. Wat heeft sushi station toch geweldig lekkere sushi Was top !!

Caro
14 juli 2022

Iets te laat bezorgd maar heerlijk gegeten

Super, gesmult!!!
14 juli 2022
Barbara
14 juli 2022

Borrel met collega’s dus heerlijk sushi bij jullie besteld. Iedereen vond het super lekker….(is het altijd) Complimenten

Trudy Kuis
12 juli 2022

Heerlijk, vers, stond klaar op het afgesproken tijdstip.

Ciska
11 juli 2022

Lekkere sushi. Snel bezorgd

Jose de veer
10 juli 2022

Later op de avond, de sushi presentatie op de ronde schaal , zag er minder netjes en verzorgd uit dan wat we gewend zijn. Zal een drukke avond zijn geweest .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Beste Jose, jammer om te horen dat de sushi minder was dan normaal. Wij proberen de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. Mvg het Sushi Station Team.

Peter
10 juli 2022

Netjes op tijd, goede kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex
10 juli 2022
A.de Bres
10 juli 2022

Heerlijke verse sushi en ondanks de drukte stipt op tijd bezorgd! Super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joke
10 juli 2022
Karin Smit
10 juli 2022

Zoals altijd - heerlijk gegeten - en .... super vriendelijk personeel.

Jimmy Danoun
9 juli 2022

Always as expected!!!

Tiffany
9 juli 2022
Pieter
9 juli 2022
Sandra
8 juli 2022
Anoniem
8 juli 2022
Jamal
6 juli 2022
Augustinus
3 juli 2022
Sophie
3 juli 2022

Top

Verstege
30 juni 2022

Super lekker weer en netjes op tijd!

Reactie van Sushi Station

beste meneer/mevrouw Verstege, hartelijk dank voor uw review. Wij doen ons uiterste best om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. groetjes, Sushi Station Hoofddorp

Kreeft
30 juni 2022

Heerlijke sushi, snel en vriendelijk personeel.

Reactie van Sushi Station

Beste meneer?mevrouw Kreeft, Hartelijk dank voor uw review. Wij doen met plezier ons werk en doen ons best om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. groetjes, Sushi Station Hoofddorp

Fatima
30 juni 2022
Helen Blok
29 juni 2022

Heerlijk vers en goed verzorgd.

Niels
28 juni 2022
Rin
27 juni 2022

Heel fijn dat er wordt meegedacht ivm glutenvrij dieet

Nadia
27 juni 2022

Zoals gewoonlijk top! Verse ingrediënten en erg smaakvol.

Roy
27 juni 2022

Zoals altijd was de sushi loverbox weer heerlijk.

Reactie van Sushi Station

Beste Roy, Bedankt voor uw review. Wij doen ons best! Groetjes, Sushi Station Hoofddorp

Inés Solana Roca
27 juni 2022

When I place the order I get an estimated time of delivery, but then it comes half an hour later... it feels very frustrating, and I would feel way better if I got from the beginning the time of delivery half an hour later...

Zey
26 juni 2022

Beste sushi, lekker vers en snel!

Stephan Dijkstra
26 juni 2022

De sushi was weer goed. Wel jammer dat bezorgen zeer lang duurde, besteld om 17.55 en geleverd rond 19.20. Dat is niet wat we gewend zijn, normaal is de bezorging veel sneller

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marielle
26 juni 2022

1 woord TOPPER!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karel
25 juni 2022

Prima sushi en stipte en correcte bezorging

Jack
22 juni 2022

Zoals altijd verrukkelijk!

Jan
19 juni 2022

Het was druk denk ik met vaderdag!! HiHi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
19 juni 2022

Top en mooi op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bo
19 juni 2022

Heerlijke sushi en snelle bezorging. 😀

Dimitri verhoeven
17 juni 2022

Deze sushi waren de lekkerste bezorgd sushi wat ik ooit gegeten heb daarom een dikke 10.!

Jolanda H
17 juni 2022

Bezorgtijd 1 uur, was er ook op dst tijdstip

van Zaane
14 juni 2022

Echt heerlijk. Prima bezorging. Website (info menu, bestellen) werkt goed!

Annemieke
13 juni 2022

Wij hebben steeds heerlijke sushi gehad. Al meerdere keren besteld en altijd lekker. Ik had nu de indruk dat er een andere kok was. De gefrituurde garnalen waren slap en ook de sushi zelf was aan de slappe kant. Beetje papperig. Nog geen reden om niet meer te bestellen. Het kan altijd gebeuren maar het is wel jammer. dus blijf jullie kwaliteit hoog houden! De bezorging was prima! Keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andrea Verhoeven
13 juni 2022
Arjen
12 juni 2022

Wederom heerlijke sushi gegeten met gezin.

Chris
12 juni 2022

Zoals gewoonlijk heerlijk vers bereid en right on time! Wij zijn zoooo blij met jullie🤗😋🥰

Marijn
12 juni 2022

Eten was vers. Belde netjes dat ze wat later waren en zat wat extra's bij vanwege vertraging.

Stef
12 juni 2022
Rina
10 juni 2022

Bestelling weer snel bezorgd en zoals altijd heerlijk gegeten 👌🏻We hebben genoten!

Reactie van Sushi Station

Beste Rina, Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze services en kwaliteit. Mvg Team Sushi Station

Rob Storm
9 juni 2022

heerlijke sushi en prima op de afgesproken tijd geleverd

Pieter
7 juni 2022

Prima verzorgd en kwaliteit.